Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 (x86) Integrated January 2012

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت (تاریخ ۱۲٫۰۱٫۲۰۱۲) آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: جمعه 1 دی 1390برچسب:,
  • آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ ۲۹ دی ٩٠

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳ و ۴ و از جمله ۵ به روز می کند.آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

     

    دانلود + ادامه مطلب

    دانلود ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره ۲۰۵

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    شما کاربران عزیز سایت روشا دانلود مستحضر هستید که هفته نامه باید در روزهای چهارشنبه منتشر میگردید اما این شماره ضمیمه بایت در روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۰/۱۰/۲۶ انتشار گردیده و احتمال میرود بخاطر حضور هفته نامه بایت در کامکس ۲۰۱۲ باشد و به نظر میرسد هر روز یک شماره منتشر گردد.اگر حدس ما درست باشد هرروز یک شماره ارائه می شود و ما برای شما کاربران عزیز قرارخواهیم داد.پس ما با همراه باشید.

    دانلود + ادامه مطلب

    مدیریت قدرتمند دانلود با Internet Download Manager 6.08 Build 8 Final

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.توسط این برنامه میتوان از تمامی سایت های اشتراک گذاری فایل دانلود کرد و نیز در هنگام دانلود بر روی فایل مورد نظر مدیریت کامل داشت. این نرم افزار سرعت دانلود شما را تا ۵ برابر افزایش می دهد که این خود در دانلود سریعتر فایل ها کمک بسیار زیادی می کند.این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

    دانلود + ادامه مطلب

    ورژن جدید قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.10 Final – 32 & 64 Bit

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

    دانلود + ادامه مطلب

    دانلود مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۲ – The 69th Annual Golden Globe Awards 2012

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    جایزه گولدن گلوب (به انگلیسی: Golden Globe Award) نام مجموعه جوایزی است که هرساله در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌گردد. این جایزه برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ به فیلم‌های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلق گرفت. مهم‌ترین جایزه آکادمی با نام «بهترین فیلم» یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فیلم‌سازان محسوب می‌شود. همچنین جایزه «یک عمر فعالیت هنری» یکی از مهم‌ترین جوایز گولدن گلوب است که هرسال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا داده می‌شود. جوایز گولدن گلوب معمولاً معیار خوبی برای پیش‌بینی فیلم‌های راه‌یافتنی به جوایز اسکار است. اما امسال گلدن گلوب برای ایرانی ها نگرشی دیگر داشت. امسال ، فیلم فاخر "جدایی نادر از سیمین" به کارگردانی اصغر فرهادی ، جایزه بهترین فیلم خارجی در گلدن گلوب را از آن خود کرد. او این جایزه را متعلق به مردم سرزمین خود ، ایران ، می داند و به همه ی هموطنان خود آن را اهدا کرد. در این پست ، شما می توانید تمامی مراسم گلدن گلوب را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. همچنین امکان دریافت جداگانه قسمت "Foreing Language Film" که جایزه آن به اصغر فرهادی اهدا می شود نیز وجود دارد.

     

    دانلود + ادامه مطلب

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    برای این ساعت در سایت ضمیمه رایگان کلیک شماره ۳۶۳ یک شنبه ۲۵ دی ماه را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که می توانید هم اکنون از سایت دریافت نمایید . ضمیمه کلیک با موضوعات اخبار فناوری اطلاعات ، معرفی نرم افزار و سایت های متنوع ، نقد و معرفی و بررسی بازی های راینه ای و آموزش های جالب نرم افزار های مختلف ، اخبار موبایل ، معرفی نرم افزار های موبایل ، تازه های فناوری و معرفی جدیدترین تکنولوژی های دنیا و … هرهفته یک شنبه ها منتشر می شود . برای مشاهده عناوین این هفته ضمیمه کلیک به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

    دانلود + ادامه مطلب

    دانلود مراسم آتش بازی سال ۲۰۱۲ لندن London New Year Fireworks 2012

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

     

    نام مستند:  London New Year Fireworks 2012 – مراسم آتش بازی سال ۲۰۱۲ میلادی شهر لندن

    سال انتشار: ۲۰۱۲
    زبان: انگلیسی
    مدت زمان: ۱۲ دقیقه
    حجم: ۱۳۴ مگابایت
    کیفیت: HDTVRip 720p

    زیرنویس انگلیسی : ندارد

    خلاصه داستان : هر ساله شهر لندن با آغاز سال میلادی ، جشنی در راستای این موضوع می پردازد ، جشنی که با آتش بازی های خیره کننده و دیدنی صورت می گیرد. این مراسم از سرتاسر دنیا توریست های زیادی را جلب می کند و جلوه های بصری بی نظیری را ارائه می دهد. این برنامه تلویزیونی ۱۲ دقیقه ای ، نمایشی کامل از این آتش بازی را عرضه می نماید که شما می توانید از هم اکنون از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

    دانلود + ادامه مطلب

    انیمیشن فوق العاده زیبا و جذاب Alvin and the Chipmunks 2: The Squeakquel 2009

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    نام : Alvin and the Chipmunks 2: The Squeakquel
    ژانر : کمدی و خانوادگی
    کیفیت : BDRip – عالی
    فرمت : Mkv
    رزولیشن : ۶۹۰×۱۲۸۰
    امتیاز : ۱۰/۴
    تاریخ انتشار : ۲۳ December 2009
    مدت زمان : ۸۸ دقیقه
    درجه سنی : PG
    هزینه ساخت : $۷۵,۰۰۰,۰۰۰
    فروش : $۲۱۹,۶۱۳,۳۹۱
    محصول : امریکا
    زبان : انگلیسی
    زیر نویس فارسی : دارد
    کارگردان : Betty Thomas
    نویسندگان : Jon Vitti , Jonathan Aibel
    ستارگان : Jason Lee , Zachary Levi , David Cross

    خلاصه داستان : خواننده مشهور و جهانی موش خرماها پس از مدتی به گروه سه نفره موش خرماها در مدرسه باز می گردد او و گروهش می خواهند در مسابقات موسیقی دبیرستانی شرکت کنند، اما آنها خود را درگیر مسائل روزمره و رفتن به گردش می کنند.تا اینکه در زمان نزدیک به شروع مسابقات، سه موش خرمای پسر با یک گروه جدید از خواننده ها روبرو می شوند یک گروه سه نفره از موش خرماهای دختر که به چیپانکزها معروف اند. در ابتدا این دو گروه با یکدیگر به شدت مبارزه می کنند تا خود برنده مسابقه شوند اما در ادامه متوجه می شوند که می توانند با یکدیگر دوست باشند …

    دانلود + ادامه مطلب

    نسخه جدید یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.155 Final

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

    دانلود + ادامه مطلب


    msinadownload

    Admin

    msinadownload

    http://msinadownload.loxblog.com

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 (x86) Integrated January 2012

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود