Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


مجموعه ای از پیامک های عید سعید فطر

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

ضمن عرض تبریک پیشاپیش عید فطر,با فرا رسیدن عید سعید فطر سایت روشا دانلود مجموعه ای از پیامک های عید سعید فطر برای شما کاربران عزیز آماده نموده است .سایت بزرگ روشا دانلود پیشاپیش استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان تبریک عرض می نماید. امید است با خواندن و استفاده از این مجموعه لذت کافی را برده باشید.

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۱۲ لندن با کیفیت HD

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

المپیک ۲۰۱۲ در لندن با تمام موفقیت هایش برای تیم اعزامی ایران پایان یافت و تیم ایران توانست بهترین نتیجه تاریخ المپیک را با کسب ۱۲ مدل رنگارنگ به اتمام برساند و چهاربار سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن های کشور انگلیس به گوش رسید. مراسم اختتامیه این بازی ها دیروز یعنی ۱۲ آگوست سال ۲۰۱۲ با حضور برخی از اعضای تیم اعزامی ایران با پرچمداری کمیل قاسمی کشتی گیر آزاد وزن ۱۲۰ کیلوگرم و دارنده مدال برنز این مسابقات برای ایران ، انجام شد. این مراسم که ۳ ساعت به طول انجامید در نهایت با خاموش شدن مشعل المپیک و تقدیم پرچم بازی ها به کشور برزیل در حضور اسطوره فوتبال دنیا یعنی پله ، به پایان رسید. اختتامیه المپیک ۲۰۱۲ بسیار باشکوه برگزار شد و تیم دانلودها با تلاش بسیار فیلم اختتامیه این بازی ها را با کیفیت بسیار عالی آماده کرده است.

دانلود + ادامه مطلب

دانلود PESEdit 2012 Patch v4.0 - به روزرسانی PES 2012

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

PES Edit یکی از معتبرترین گروه هایی است که آبدیت ها یا به عبارت دیگر Patch های تکمیلی را برای بازی محبوب PES ارائه می کند. چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد ؛ برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود ؛ حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند. در حال حاضر Patch 4.0 عرضه گردیده که علاوه بر دارا بودن آبدیت رسمی Konami بسیاری از نقاط ضعف PES 2012 را برطرف کرده است. در زیر مواردی که در این نسخه مورد بازبینی قرار گرفته اند و از سوی گروه PES Edit معرفی شده است را می توانید مشاهده نمائید.

دانلود + ادامه مطلب

مرورگر قدرتمند اپرا Opera 12.01 Final

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم دانلودها پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید.

دانلود + ادامه مطلب

سریعترین مرورگر وب دنیا با Google Chrome 21.0.1180.75

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد.Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد.گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

دانلود + ادامه مطلب

اجرای و مشاهده فایل فلش با Adobe Flash Player 11.3.300.26

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

Adobe Flash Player یک کلاینت با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. آخرین ورژن فلش پلیر را در ادامه از روشا دانلود دریافت نمایید.

دانلود + ادامه مطلب

کمک به زلزله زدگان ۶٫۲ ریشته ای آذربایجان شرقی مرداد ۹۱

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

 تیم وب سایت بزرگ روشا دانلود ضمن ابراز همدردی با همه داغداران و آسیب دیدگان این حادثه دردناک زلزله زدگان مرداد ماه ۹۱ آذربایجان شرقی، کمک مالی خود را به زلزله زدگان میرساند  . رحمت خداوند بر درگذشتگان و شفای عاجل برای مصدومان و صبر و اجر برای بازماندگان و خسارت دیدگان را از خداوند متعال مسألت میکنیم. هم وطن عزیز دیشب در چه حالی در سفره افطار نشستی ! امروز کجا و در چه حالی در سفره افطار نشستی و با چه افطار کردی !! با دو قرص نان و دو حبه خرما یک برای خودم و یکی برای تو !!! دست در دست هم دهیم ای هم وطن .عصر روز شنبه دو زمین لرزه به بزرگی ۶٫۲ و شش درجه در مقیاس امواج درونی زمین ˈ ریشتر ˈ به ترتیب شهرستان های اهر و ورزقان در آذربایجان شرقی را لرزاند این دو شهرستان به ترتیب با ۱۵۰ و ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۶ و ۹۷ کیلومتری شمال شرقی تبریز مرکز استان قرار دارند. و همچنین شمال غرب ایران استان آذربایجان غربی و اردبیل را لرزاند که خسارت زیادی را آذربایجان شرقی کشیده است. کسانی که برای کمک به زلزله زدگان مرداد ۹۱ در شمال غرب ایران مایل هستند می توانند با اهدای خون و کمک مالی و غیر نقدی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی یاری کنند. به گزارش  فرهنگ به نقل از مهر حسین درخشان اظهار داشت: بار دیگر هموطنان نوع دوستی خود را نشان داده و از سراسر کشور برای امدادرسانی و کمک اعلام آمادگی کرده اند. مدیرکل روابط عمومی کمیته امداد گفت:‌ هموطنان و خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به زلزله زدگان آذربایجان شرقی اهدا کنند. البته هلال احمر برای تامین کمکهای غیر نقدی و لوازم امدادی و اسکان مشکلی ندارد و به خوبی تجهیزات در اختیار زلزله زدگان قرار گرفته است.وی ادامه داد: هموطنان که مایل به کمک به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی هستند، می توانند کمک های نقدی خود را به حساب ۹۹۹۹۹ به نام جمعیت هلال احمر نزد بانک ملی ایران واریز کنند.

دانلود + ادامه مطلب

زلزله در آذربایجان شرقی 91 مرداد ماه

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شدت زلزله در تبریز به حدی بود که موجب ترک خوردگی برخی ساختمان‌ها شده است.

این حادثه موجب شده هم‌اکنون ترافیک شدیدی در اکثر معابر شهر تبریز شود.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: تاکنون آماری در خصوص تعداد مجروحان یا تلفات احتمالی این حادثه مخابره نشده است.

برهان افزود: برخی نقاط تبریز با قطعی برق روبه رو شده و همین امر اضطراب و استرس شهروندان را رقم زده است.

وی افزود: تاکنون آماری در خصوص تعداد مجروحان یا تلفات احتمالی این حادثه مخابره نشده است.

بیشتر مردم شهرستان استان آذربایجان شرقی که این زلزله‌ها را احساس کرده‌اند همچنان در خیابان‌ها حضور دارند.

زمین لرزه عصر امروز که در تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی نیز کاملا محسوس بود، موجب وحشت مردم و فرار آنان از منازل مسکونی و محل کسب و کارشان شد.

این زمین لرزه همچنین موجب اختلال شدید در تلفن ثابت و همراه شده و امکان تماس بسیار سخت شده است.

هنوز از خسارت احتمالی این زمین لرزه‌ها گزارشی نشده است.

دانلود + ادامه مطلب

آخرین اخبار از زلزله تبریز و تلفات آن

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

 

زلزله ای که دیروز در استان آذربایجان شرقی و شهرهای تبریز  - اهر - ورزقان - و هریس رخ داد باعث خسارات و تلفاتی در این شهر ها شد که آخرین خبرها به این شرح است

این زلزله که 6.2 در مقیاس ریشتر بوده است تا کنون بیش از 55 پس لرزه در شهرهای ورزقان و هریس گزارش شده است که در پی این زلزله متاسفانه بیش از 250نفر از هموطنانمان به رحمت خدا پیوسته اند و بیش از 2000 نفر نیز مصدوم شده اند که به بیمارستانهای تبریز ارسال شده اند این آمار تا ساعت 8.30 دقیقه صبح امروز میباشد که امیدواریم دیگر بر تعداد این تلفات اضافه نشود و از خدای بزرگ برای بازماندگان این حادثه دلخراش طلب صبر و آرامش داریم....

دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:زلزله تبریز و آخرین آخبار تلفات,
  • دختری که آنقدر جراحی زیبایی کرد تا اینکه زیبا شد!! عکس

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

     

    این دختر از چهره خودش راضی نبود بنابراین انواع مختلفی از جراحی زیبایی را برروی صورتش انجام داد تا اینکه به زیبایی دلخواهش دست یافت!....

    دانلود + ادامه مطلب


    msinadownload

    Admin

    msinadownload

    http://msinadownload.loxblog.com

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    مجموعه ای از پیامک های عید سعید فطر

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود