Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


تغییر کامل محیط ویندوز توسط Talisman Desktop 3.4 Build 3400 Final

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

Talisman Desktop نام نرم افزاریست قدرتمند که همان طور که اشاره شد به منظور مدیریت و ایجاد یک محیط رومیزی منظم بر روی سیستم عامل می باشد. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن یک محیط جدید به کاربر علاوه بر ویژگی مدیریتی برنامه ها و آیکن های موجود بر روی دسکتاپ از ویژگی های دیگری نیز برخوردار است. از میان این ویژگی ها می توان به قابلیت اجرای نرم افزار با استفاده از ۱۰۰ ها پوسته نمایشی مختلف ، توانایی اجرا به صورت تمام صفحه به منظور جایگزینی کامل بر روی Desktop اصلی ، قابلیت ساخت Panle های مختلف بر روی Desktop اصلی به منظور قرار دادن میانبرهای سریع ، قابلیت جایگزینی برای استفاده پیشفرض از نرم افزار به جای Explorer.exe بر روی تمامی ویندوزها ، قابلیت Switch نمودن سریع پوسته های برنامه با کلید های میانبر ، توانایی ایجاد Start Menu و دیگر منوهای سفارشی ، توانایی کنترل حفاظتی و ایجاد دسترسی های مختلف برای افراد گوناگون و … اشاره نمود.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود انیمیشن Puss in Boots 2011

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

نام انیمیشن: Puss in Boots

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم: ۵۵۰ مگابایت

کیفیت: BRRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: این انیمیشن داستان زندگی شخصی گربه ی شمشیرزن سری انیمیشن های « شرک » را به تصویر می کشد. این گربه اسپانیایی، شمشیر زن ماهر و بی باکی است اما در مواقع ضروری به اندازه ای خودش را لوس می کند که دل هر انسانی بدرد می آید…

دانلود + ادامه مطلب

آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ ۲۲ بهمن ۹۰

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت کسپراسکای در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت دانلودها به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.

دانلود + ادامه مطلب

آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ ۲۲ بهمن ٩٠

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳ و ۴ و از جمله ۵ به روز می کند.آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

دانلود + ادامه مطلب

نسخه نهایی مرورگر گوگل کروم Google Chrome 17.0.963.46 Final – قابل حمل

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

Google Chrome جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

دانلود + ادامه مطلب

دانلود کتاب زندگینامه استیو جابز به زبان فارسی

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

استیوجابز در میان مدیران عصر ما تبدیل به یک اسطوره شد که دنیای فناوری را تکان داد. زندگی و تفکر متفاوتش از او مردی ساخت که نام او را تبدیل به یک نماد ساخته است.  اما می دانید که او در طول حیات و مدیریتش علاقه ای به عمومی کردن زندگی شخصی خود نداشت و به همین خاطر میلیون ها نفر مشتاق بودند با داستان زندگی این نابغه تکنولوژی آشنا شوند.  تا پیش از انتشار این کتاب، هیچ منبع مکتوب مورد تایید دیگری از زندگی او وجود نداشت، و این تنها کتابی است که با رضایت استیو جابز و بر اساس بیش از ۴۰ مصاحبه طولانی با خود او، طی ۲ سال نوشته شده است. در کنار آن برای جمع آوری اطلاعات با بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای خانواده، دوستان، همکاران و رقیبان استیوجابز گفتگو شده است.
نویسنده کتاب والتر آیسزاکسن مدیرسابق سی ان ان و سردبیر سابق مجله تایم است و پیش از این زندگینامه انیشتین و بنجامین فرانکلین را نیز تالیف کرده است. جالب اینجا است که با وجود اینکه استیو جابز با او در تالیف این کتاب همکاری کرده، اما از او خواسته تا هیچ کنترلی بر مطالبی که در این کتاب می نویسد، نداشته باشد و استیو جابز هیچ گاه متن کتاب را نخواند. بنابراین شما کتاب زندگی استیو جابز را در حالی می خوانید که خود او هم آن را نخوانده است.  این کتاب حدود سه ماه پیش و در پایان سال ۲۰۱۱ وارد بازار شد و آنقدر با استقبال مواجه شد که تبدیل به پر فروش ترین کتاب سال آمازون شد.
هم اکنون دانلودها برای شما یک سورپرایز دارد! و حالا نتیجه سه ماه تلاش و کار بی وقفه در مقابل شما است: ترجمه زندگینامه استیو جابز، با تلاش آقای «ناصر دادگستر». این کتاب برای اولین بار است که در ایران به صورت کامل ترجمه و منتشر می شود.  کاری که با دقت و وسواس بسیار زیاد تهیه شده و ماحصل آن، ترجمه ای عالی، روان و کامل از زندگی استیو جابز به زبان فارسی است.  این کتاب در ۵۳۲ صفحه با فرمت PDF تهیه شده است و شما هم اکنون می توانید آن را از سایت دانلودها دریافت نمایید.

دانلود + ادامه مطلب

نسخه جدید و نهایی مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 11

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

Mozilla FireFox محصولی متن باز از شرکت موزیلا مرورگری مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم، جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up و … از ویژگی های برتر این مرورگر اینترنتی می باشد.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی ترسناک The Darkness II Limited Edition

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 


پلتفورم : PC
نام بازی: The Darkness 2
ژانر:Horror, FPS
تاریخ انتشار جهانی : 2012,February,07,
تاریخ انتشار در آمریکا : 2012,February,07
تاریخ انتشار در اروپا : 2012,February,07
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Games
مد بازی :
نوع بازی : DEMO
حمایت توسط : Digital Extremes
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

دانلود + ادامه مطلب

دانلود رایگان بازی Victoria II: A House Divided

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 


نام بازی: Victoria II: A House Divided
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy
تاریخ انتشار جهانی :2012
تاریخ انتشار در آمریکا :2012
تاریخ انتشار در اروپا :2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Paradox Interactive
مد بازی : Multi Player - Single Player
حمایت توسط : Paradox Interactive
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

دانلود + ادامه مطلب

مدیریت و افزایش طول عمر باطری با Battery Saver 1.3.0 – اندروید

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

BatteryXL  Battery Saver یک نرم افزار حرفه ای و بسیار کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط آن می توانید مصرف باطری را بهینه کرده و باعث افزایش کارایی و طول عمر دستگاه اندرویدی خود شوید. همچنین توسط این نرم افزار می توانید تخمین بزنید دستگاه تان برای بازی، تماشای فیلم، وبگردی و… چه قدر باطری دارد. این نرم افزار نیازمند اندروید نگارش ۲٫۱ به بالا می باشد. امید است این نرم افزار مورد قبول تان واقع شود.

دانلود + ادامه مطلب


msinadownload

Admin

msinadownload

http://msinadownload.loxblog.com

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

تغییر کامل محیط ویندوز توسط Talisman Desktop 3.4 Build 3400 Final

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود