Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


تقویم سال ۱۳۹۱ با موضوع تصاویر طبیعت

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

یشاپش فرا رسیدن سال جدید را به تمام هموطنان گرامی تبریک می گوییم و به همین مناسبت در این پست وب سایت روشا دانلود تقویم سال ۱۳۹۱ را در قالب تصاویری با موضوع طبیعت برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. تعداد این تصاویر ۱۲ عدد بوده و هر یک مربوط به یکی از ماه های سال می باشد که می توانید در هر ماه از والپیپر مخصوص به همان ماه که روز شمار آن نیز در زمینه تصویر قرار گرفته استفاده کنید. همچنین فرمت این تصاویر JPG بوده و در رزولیشن ۱۶۸۰×۱۰۵۰ می باشد.

دانلود + ادامه مطلب

اس ام اس تبریک عید نوروز ۱۳۹۱

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

با تبریک پیشاپیش عید نوروز ۹۱ سایت روشا دانلود مجموعه ای از اس ام اس های نوروزی را برای شما کاربران عزیز آماده نموده است که هم اکنون میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب این مجموعه را مشاهده کنید و لذت ببرید.زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی از این باد از مدد خواهی، چراغ دل بر افروزی نوروز مبارک.

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار قرآن کریم به سه زبان فارسی، عربی، انگلیسی – جاوا

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

نرم افزار قرآن کریم همراه، به سه زبان فارسی، عربی، و انگلیسی منتشر شده است. کاربر می تواند زبان مورد نظر را انتخاب نماید. نرم افزار قرآن کریم شامل متن قرآن به همراه ترجمه فارسی و انگلیسی به همراه تفسیر روایی برهان ارائه گردیده است. از ویژگی هی این نرم افزار قرائت کامل ترتیل قرآن کریم است که با کپی نمودن فایل صوتی بر روی کارت حافظه تلفن همراه این امکان برای کاربر فعال خواهد بود.

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Dirt 3 Complete Edition برای PC

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

نسخه جدیدی از بازی DiRT 3 امروز برای PC عرضه شد. در این نسخه که با نام نسخه Complete Edition عرضه شده است ، ۱۲ جاده جدید ، ۲ محیط بازی جدید و ۱۳ ماشین جدید به بازی اضافه شده است. هر چیزی که از آن ها خواسته اید، گوش داده اند! DiRT بازی رالی Codemasters تا به حال در دو نسخه خود خیلی خوب عمل کرده است. این بازی مخاطبان بیشتری جذب کرده، ولی بعضی از طرفداران قدیم زیاد از نسخه دوم راضی نبودند و مسابقات سنتی رالی را می خواستند. برای DiRT 3 این بار Codemasters به تمام صحبت های طرفداران قدیمی بازی گوش کرده تا جوابی برای آن ها پیدا کند. تهیه کننده بازی آقای مت هورسمن (Matt Horsman) می گوید: “این بزرگترین بازی مسابقه ای (Racing) است که تا به حال در این استودیو ساخته شده است”. DiRT 3 خیلی وسیع است و لیست ماشین های آن بسیار زیاد است و از Mini Cooper S که توسط پت موس (Pat Moss) و پدی هاپکرک (Paddy Hopkirk) در دهه ۶۰ ساخته شده، وجود دارد تا Peugeot 207 S2000 که کریس میکه (Kris Meeke) آن را طراحی کرده است. تفاوت های زیادی بین دو نسخه قبل وجود خواهد داشت و لیست ماشین های DiRT 3 واقعا خواندنی است. ماشین های دهه ۷۰ مثل Lancia Stratos و اتوموبیل های معروف کلاس B میانه دهه ۸۰ مثل Quattro S1, RS2000 و Peugeot 205 در این میان هستند. اما در مورد دهه ۹۰ ما با ماشین هایی مثل Celica روبرو هستیم که کارلوس سانیز (Carlos Sainz) واقعا در طراحی این ماشین جادو کرد.

دانلود + ادامه مطلب

ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره ۲۱۶ – چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۰

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

برای این ساعت در سایت ضمیمه رایگان بایت شماره ۲۱۶ چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که می توانید هم اکنون از سایت دریافت نمایید . ضمیمه بایت روزنامه خراسان با موضوعات اخبار فناوری اطلاعات ، قیمت قطعات مختلف رایانه ، معرفی نرم افزار ، نقد و معرفی و بررسی بازی های راینه ای و آموزش های جالب نرم افزار های مختلف ، اخبار موبایل ، پاسخ به مشکلات کاربران موبایل ، معرفی نرم افزار های موبایل ، تازه های فناوری و معرفی جدیدترین تکنولوژی های دنیا و … هرهفته چهارشنبه ها منتشر می شود . برای مشاهده عناوین این هفته ضمیمه بایت به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود + ادامه مطلب

دانلود مجموعه پیامک های چهارشنبه سوری ۱۳۹۱

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

تیم روشا دانلود پیشاپیش فرا رسیدن روز باستانی چهارشنبه سوری را به همه ایرانیان تبریک عرض می نماید. در این مطلب مجموعه ای از جدیدترین اس ام اس های روز چهارشنبه آخر سال را آماده کرده ایم. برای خواندن و دانلود آنها ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.امید است با دریافت این مجموعه پیامک ها از سایت بزرگ روشا دانلود لذت کافی را برده باشید.

دانلود + ادامه مطلب

دانلود انیمیشن Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked 2011

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

نام انیمیشن: Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked – آلوین و سنجاب ها : خراب شده ها

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۸۷ دقیقه

حجم: ۵۹۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: در جریان یک سفر تفریحی، کشتی سنجاب ها دچار سانحه می شود و همه به جزیره ایی دور افتاده منتقل می شوند. آنها در این مکان در می یابند که جزیره ایی که آنها در آن قرار دارند ،آنطور که دیده می شود نیست و اتفاقاً جای بسیار فوق العاده ایی هم برای زندگی است و…

دانلود + ادامه مطلب

تجربه وب گردی سریع و آسان در اینترنت با مرورگر Opera 11.61.1250 Final

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

 یکی از مرورگرهای قدیمی و محبوب وب گردی در اینترنت می باشد که از سرعت بسیار خوبی نیز برخوردار است. این برنامه از محدود مروگرهایی است که بیشترین تمرکز خود را بر روی افزایش سرعت باز کردن سایت ها قرار داده است. در واقع پشتیبانی از تکنولوژی Speed Dial که تنها مخصوص این مرورگرمباشد به کاربر کمک می کند تا با بالاترین سرعت ممکن به سایت هایی که هر روز به آنها سر می زند دسترسی داشته باشد بنابراین این امکان موجب افزایش لود سایت مورد نظر خواهد شد. همچنین پشتبانی از تکنولوژی Opera Turbo یکی دیگر از امکانات مخصوص این مرورگر است که سبب افزایش سرعت دسترسی کاربر به سایت ها میگردد. در واقع این تکنولوژی سبب بهینه سازی سایت ها در هنگام وب گردی شده که در نهایت در لود سریعتر آنها تاثیر به سزایی دارد. قابلیت های و ویژگی هایی همچون باز کردن چندین سایت در یک پنجره به صورت تب، امنیت بسیار بالا، حذف پنجره های تبلیغاتی، پشتبانی از پلاگین های مختلف، دانلود منیجر پرسرعت و … از امکانات دیگر این مرورگر به شمار میروند. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت  دریافت نمایید.

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Fifa Street برای XBOX360

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

زمانی که هنوز کنسول های PS2 ،Xbox و GameCube فعالیت می کردند، EA و استودیوی بازیسازی EA Big سبکی جدید از فوتبال را به نمایش درآوردند که قبلاً در بازی های کامپیوتری دیده نشده بود. تا قبل از عرضه FIFA Street کمپانی EA با عرضه NBA Street تجربه خوبی را بدست آورده بود و به همین دلیل تصمیم گرفت تا بازی فوتبال را با سبکی تازه به نمایش دربیاورد. نتیجه این شد که بازیکنان با سری بازی های FIFA Street روبرو شدند. اکنون بیش از ۳ سال است که از ساخت بازی FIFA Street جدید می گذرد. این سری از بازی ها در سال ۲۰۱۲ بازمی گردند و مسیر جدیدی را به نمایش درمی آورند.سازندگان FIFA Street جدید، تغییرات زیادی را در آن به وجود آورده اند و این موضوع باعث شده تا این بازی با تمام آن چیزی که تا کنون می شناختید، متفاوت باشد. زمانی که برای اولین بار این عنوان را تجربه می کنید، متوجه می شوید که بسیار تغییر کرده است. سبک کارتونی بازی به فراموشی سپرده شده و دیگر از انیمیشن های خنده دار خبری نیست. چیزی از نسخه های قبلی در این بازی دیده نمی شود. در این بازی واقعاً متوجه می شوید که فوتبال در کوچه ها و باشگاه های کوچک به چه صورت است. البته بچه های ایرانی به خوبی با اینگونه فوتبال بازی کردن آشنایی دارند! در این بازی دیگر خبری از زمین های چمن نیست و بازیکنان روی زمین های سفت و سخت بازی می کنند، اما همچنان دیوار یک دوست خوب برای شما است.

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Worms Reloaded v1.0.0.474 برای PC

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

کمتر کسی است که با سری بازی های Worms آشنا نباشد.از اولین سری آن که کاملا دو بعدی بود تا آخرین نسخه آن که کاملا موتور سه بعدی آن را پشتیبانی می کرد. این بازی فوق العاده زیبا و به یاد ماندنی و پر طرفدار در ۲۶ آگوست ۲۰۱۰ میلادی توسط کمپانی Team17 Software Ltd ساخته و منتشر شد . امروز ، آپدیت جدیدی برای این بازی عرضه شده است که نسخه بازی به ورژن ۱٫۰٫۰٫۴۷۴ آپدیت شده است. Worms Reloaded یک بازی فوق العاده زیبا میباشد که به طور همزمان میتوانید با ۴ گروه مخالف به جنگ بپردازید. این عمل هم بصورت آفلاین و هم به صورت آنلاین پیش بینی شده است. اسلحه های موجود در این بازی نقطه عطفی برای مبارزات شما میباشد .نقشه های جدید در این بازی و محیط فوق العاده آن از جمله ویژگی های بارز و قابل توجه آن میباشد .این محیط ها قابل ویرایش میباشند.صدا گذاری قوی بازی راهی برای انتقاد ما باقی نمی گذارد.

دانلود + ادامه مطلب


msinadownload

Admin

msinadownload

http://msinadownload.loxblog.com

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

تقویم سال ۱۳۹۱ با موضوع تصاویر طبیعت

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود